mandag den 5. december 2011

Dejlig 5. dec. 2011 (:

A-et er fra en lille butik i Australien
og halskæden der hænger på,
er købt hos kobra af min mormor.
Der udover står der en REL-æske
og et lille fad fra rice til alle de små dele,
der ellers bare risikerer at blive væk.
For en gang skyld har mandagen idag slet ikke været slem - overhovedet! Jeg har brugt min dag på at omdekorere mit værelse.. Min roomie og jeg har for et stykke tid siden aftalt at lave hver vores værelser, selvom det nu engang var hyggeligt at snakke til langt ud på natten hver aften.
Mit værelse har siden da været 'under ombygning'! Jeg har simpelthen ikke kunne finde ud af, hvad jeg skulle gøre ved det, hvornår jeg skulle gøre det og med hvad.. Men nu (!) står værelset (næsten) færdigt! - Jeg ønsker mig dog et gammelt skrivebord i julegave, så jeg kan lave mit eget DIY-skrivebord med lidt maling, tapet og masser af skæg og ballade.

Spejlet blev pillet ned af væggen og sat sammen
med gamle ølkasser, Rie Elise Larsen og House Doctor
kasser, en masse fint papir, mine ynglings sko
fra Monki og selvfølgelig en masse boligblade!
Elsker de gamle ølkasser fra Tuborg og Carlsberg!

 
Det eneste julepynt jeg har på mit værelse,
er disse søde engle, min kreative mormor har hæklet til mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar