tirsdag den 23. august 2011

First time ever

Jeg har længe drømt om en blog, men har aldrig rigtig vidst, hvad jeg skulle skrive, gøre og fortælle om. Men nu kaster jeg mig ud i det, og så kommer det hele vel af sig selv? Jeg er enormt spændt på, hvordan det hele kommer til at flaske sig med Fetishture, men man kan jo kun håbe på det bedste..
Lige nu sidder jeg og hører 'Man Down' med Rihanna og prøver at styre mine nerver fra at gå helt amok. Imorgen skal jeg til livredderprøve i Østerbro Svømmehal, og da bassinet hos dem er 4.90m dybt og jeg aldrig har skulle dykke så dybt før, er jeg en smule nervøs for at sige det pænt!
Til gengæld har jeg lovet mig selv, at hvis det hele går som det skal, og jeg består min livredderprøve og dermed får fast ansættelse i Østerbro Svømmehal, skal jeg i Retro Villa på Læderstræde og købe en æske fra Rie Elise Larsen, som jeg meget længe har kigget efter!
(Og hvis det ikke går som det skal, ja så kunne det jo være en trøstepremie!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar